Carinova - Huishoudelijke hulp
Hoe Carinova 97 thuiszorg vakantiekrachten heeft aangenomen binnen 2 maanden.
Elk jaar zoekt Carinova naar vakantiekrachten voor de thuiszorg, maar het vinden van genoeg capaciteit was altijd een uitdaging.
Na het vaststellen van onze doelstelling hebben we hiervoor een jobmarketingcampagne opgezet.
Advertenties op Facebook & Instagram.
In de advertentie hebben we de belangrijkste voordelen van werken voor Carinova uitgelicht. We kozen ervoor om te gaan voor een video advertentie die perfect aansluit op de doelgroep die we zoeken.
Kwalificeren door middel van een online vragenlijst.
Op het moment dat een kandidaat wil solliciteren wordt hij doorgestuurd naar en online vragenlijst.
In deze vragenlijst hebben we er onderanderen voor gezorgd dat de sollicitanten worden gefilterd op beschikbaarheid, opleiding en locatie. Hierdoor kon Carinova gestructureerd te werk gaan bij het opvolgingproces van de sollicitanten.
254.641 + Nieuwe mensen bereikt
417 Online sollicitaties
Advertentie budget: €1767,-
97 Medewerkers aangenomen
The Lemon Tree - Zelfstandig werkend kok
Van 0 naar 14 online sollicitaties ging binnen 3 weken voor de functie Zelfstandig werkend kok.
The Lemon Tree is het toonaangevende fine dining restaurant in Deventer met Scandinavische invloeden. Ze zochten een nieuwe zelfstandig werkend kok om hun team in de keuken te versterken.
Advertenties op Facebook & Instagram.
Toen we wisten hoe de ideale kandidaat eruit zag zijn we begonnen met het uitwerken van de campagne.
Na het schrijven van een pakkende vacature tekst hebben we een advertentie ontworpen die overeen komt met de uitstraling van The Lemon Tree.
In het online sollicitatie formulier verwerkten we 5 vragen waarmee we de kanidaten kwalificeerden op woonplaats, opleiding en werkervaring.
Kwalificeren door middel van een online vragenlijst.
Door het succesvol toepassen van job marketing genereerde de campagne in de eerste maand 14 online sollicitaties.
Zo kon The Lemon Tree de beste kandidaten selecteren en hoeven ze zich geen zorgen meer te maken over het personeelstekort. Een geweldig resultaat!
30 000+ Nieuwe mensen bereikt
14 Online sollicitaties
Advertentie budget: €300,-
ten Dijk Plaagdierenwering - Service medewerker
Hoe ten Dijk binnen 3 weken een nieuwe service medewerker heeft aangenomen.
Voor de functie servicemedewerker had ten Dijk eigenlijk altijd moeite om de juiste werknemers te vinden. Bij deze functie gaat het namelijk om specifieke locaties maar ook om een aantal specifieke vereisten als je kijkt naar de werkervaring van een sollicitant.
Na het doornemen van het functieprofiel hebben we binnen 1 week de job marketing campagne ingepland.
Advertenties op Facebook & Instagram.
We hebben de vacaturetekst van de advertentie afgestemd op de 'ideale kandidaat' om de doelgroep zo persoonlijk mogelijk aan te spreken.
Aan de hand van de juiste interesses, hobby's en werkervaring zorgen we dat de vacature in beeld komt bij de geschikte kandidaten!
Kwalificeren door middel van een online vragenlijst.
Op het moment dat een kandidaat wil solliciteren wordt hij doorgestuurd naar en online vragenlijst.
Door deze vragen kunnen we de kandidaten automatisch kwalificeren zodat we zeker weten dat ze voldoen aan het functie profiel dat ten Dijk heeft doorgegeven.
In deze vragenlijst hebben we er onderanderen voor gezorgd dat de sollicitanten beschikken over een rijbewijs, beschikken over een afgeronde mbo opleiding en het leuk vinden om binnen de agrarische sector te werken.
17.000 + Nieuwe mensen bereikt
39 Online sollicitaties
Advertentie budget: €250,-
1 Nieuwe medewerker
De Waardige Waard - Zelfstandig werkend kok
Binnen 4 weken een nieuwe zelfstandig werkend kok!
De Waardige Waard is een restaurant in Twello. Ze zochten al een tijdje naar een nieuwe zelfstandig werkend kok om het keukenteam te versterken.
Ondanks dat ze de vacature op verschillende jobboards hadden geplaatst, konden ze nog steeds geen geschikte kandidaat vinden.
Advertenties op Facebook & Instagram.
Aan de hand van het doorgegeven functie profiel hebben we een pakkende vacature tekst opgesteld. Hierin hebben we de belangrijkste voordelen van werken voor de waardige waard benadrukt.
Aan de hand van de juiste interesses, hobby's en werkervaring zorgen we dat de vacature in beeld komt bij de geschikte kandidaten!
Kwalificeren door middel van een online vragenlijst.
Door deze vragen kunnen we de kandidaten automatisch kwalificeren zodat we zeker weten dat ze voldoen aan het functie profiel dat De Waardige Waard heeft doorgegeven.
19.000 + Nieuwe mensen bereikt
7 Online sollicitaties
Advertentie budget: €250,-
1 Nieuwe werknemer
This website is not part of the Facebook website or Facebook Inc. Additionally, this site is not endorsed by Facebook in any way. Facebook is a trademark of Facebook, Inc. We use Google remarketing pixels/cookies on this site to re-communicate with people who visit our site and ensure that we are able to reach them in the future with relevant messages and information. Google shows our ads across third party sites across the internet to help communicate our message and reach the right people who have shown interest in our information in the past.